Selena blev mobbad

Selena Gomez öppnar sig om sin förflutna kamp med mobbare nyligen i en intervju med New York Post.

Den 18-åriga sångerskan och skådespelerskan avslöjade att hon hånades i högstadiet av klasskamrater på grund av hennes arbete.

"Jag var alltid hackad på i skolan. De gjorde narr av för att vara i [Nöje], " Selena delade, och tillade att Hemundervisning hjälpte men hon är fortfarande mobbad idag.

"Jag får kritik av vuxna som säger hemska saker om mig på internet, saker som påverkar mig att jag försöker att inte läsa, sade hon.

För att hantera de omfattande mobbningen problemet, Magi på Waverly Place's nya säsongen, som drar igång den 12 november, kommer att innehålla ett avsnitt där Max (Jake T. Austin) finner sig själv knuffas runt i skolan.

Kolla in mer av Selena's NYP intervju här.


kommentarer:

KOMMENTERA HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg info?

E-postadress: (visas bara för mig!)

Hemsida/blogg:

Din kommentar: