Gott nytt år!!


Gott nytt år alla!
Vi hoppas att alla får ett bra år och att ni får mycket gjort som ni vill göra under 2011! Haha ;)
Vi kommer inte att blogga mer detta året haha , men kanske ett tidinställt inlägg 00.00.
Men annars ha det bra, och gott nytt år!!
önskar vi på bloggen!

Dagens bild


Hela Ramona and Beezus !


Ny twitpic


Selena kysser Justin Bieber?


SELENA HAR INTE PÅ SIG SIN PURITY RING NÄR HON ÄR MED JUSTIN.

Postat av Natalia


Källa: gomezz.blogg.se

SCANS FRÅN THE SUGAR MAGAZINE

Postat av Natalia

Dagens bild


Gammal photoshoot på Selena

Sjukt söt asså!
Här är lite bilder från en väldigt gammal photoshoot, som togs när hon var rätt så liten. (:
Bilderna är också gamla, men ville bara lägga till lite ;)
Postat av Sofie

Selena pratar om julen

Det gick inte att lägga upp videon här, men om ni vill se så kan ni klicka på bilden.
Postat av Natalia

Ramona and Beezus för WIN Awards

Postat av Natalia

Lite privata bilder

Här är lite privata bilder på Selena. (:
Postat av Sofie

Winter Wonderland Uppträdande

Postat av Sofie

Vad Justin tycker om Selena

Postat av Sofie
MTV Shows

Holiday Greeting from The Scene

Postat av Sofie

FÖRLÅT !

Förlåt, jag hade tänt att blogga.
Men jag är sjuk, tyvärr.
Och ni vet hur jobbigt det är väl?
& jag har varit borta från bloggen ett tag, Natalia har tagit hand om den bra.
Men jag lovar att jag ska börja blogga igen så fort jag blir frisk !

/Sofie

God Jul !


Hej alla söta läsare !
Hoppas ni hade kul och fick många julklappar,
ha en riktigt bra jul och ett riktigt bra lov !
God jul, önskar vi på bloggen !

Dagens bild


Ny intervju med Selena !

Vad gör du på en ledig dag?
- Ingenting. Eftersom jag alltid jobbar vill jag bara stanna hemma.

Dejtar du någon just nu?
-Nej. Jag dejtar mitt jobb!

Vad har du för kontakt med Nick Jonas idag?
- ...
plötsligt bryter en av hennes medarbetare in och ber att ställa nästa fråga.

Du arbetar med projektet Friends for change som ska göra tonåringar mer miljömedvetna. Vad har du för tips till våra läsare som vill bidra till en bättre planet?
- Först och främst måste man tänka på att man bara är en person, man kan inte göra allt. Men det är viktigt att man gör sin röst hörd och sprider sina kunskaper till andra männiksor. Man kan engagera sig i lokala föreningar och återvinna papper i skolan. Vi återvinner alltid våra manus när vi spelar in serien.

Det cirkulerar ständigt en massa rykten om dig. Vad är det konstigaste su har läst om dig själv?
- Jag försöker att inte läsa något som skrivs om mig. Men ibland har till exempel folk skrivit vad jag gillar att äta som inte allt stämmer.

Vad är det mest pinsamma du har gjort?
- Jag vet inte. Jag blir aldrig generad. Om jag gör något som akn uppfattas som pinsamt så skrattar jag bara.

Vilka andra artister ser du upp till?
- Katy Perry och Cheryl Cole.

Postat av Natalia

Justin klipper sitt hår för Selena?





Postat av Natalia

Selena på Justins Tampa Konsert








Selena berättade till Us Weekly: "När han först började att komma över från Kanada, kontaktade hans manager mig och han bara sa att Justin ville träffa mig och han var en sådan bra grabb... Jag känner mig som en storasyster nu, för jag vill skydda honom".

Postat av Natalia

Selena skrattar, ''Latin Girl'' är om henne.



Postat av Natalia

"Han har fallit handlöst för Selena"



Justin håller på att hamna i ett allvarligt förhållande med Selena Gomez!

"Folk ber honom gå sakta fram, men han har fallit handlöst för Selena", säger en källa.

Justin och Selena sågs nyligen på middag på Kobe Biffar, en japansk restaurang i Dallas, Texas. "Justin viskade i Selena öra och fick henne att fnissa", säger en åskådare. "Selena säger att det är mer än vänner", sa en källa nyligen. "Han har haft en crush på henne hur länge som helst nu, det är dags!"

Selena - som tidigare dejtat sångaren Nick Jonas och Twilight-stjärnan Taylor Lautner - har tidigare insisterat att hon aldrig skulle dejta Justin eftersom det skulle vara alltför "konstigt".

När Selena tillfrågades av Ellen DeGeneres på hennes show om hon var romantiskt involverad med Justin, svarade hon, "Oh broder! Han är liten. Nej, han är som min lillebror. Det är konstigt för mig. Tyvärr har jag inte varit på ett dejt på över sex månader".

"Med facit i hand, är det kanske inte så långt mellan dejter. Sanningen är att jag inte har träffat någon, men jag är ung. Jag behöver inte ha en pojkvän just nu".

Postat av Natalia


Selena hoppar in i Justins turnébuss




















Selena Gomez hoppade in i sin kompis Justin Bieber's turnébuss efter hans konsert American Airlines Arena i lördags (18 december) i Miami, Florida.

Det ser ut som om dessa två börjar få en bra vänskap!
I förrgår sågs
, Selena, 18, och Justin, 16, hänga i South Beach.

Förra helgen upptäckte Just Jared att Selena var i Justin's omklädningsrum på Madison Square Garden under Z100:s Jingle Ball. Hon sågs också sidan av scenen där hon kollade på Justin's framträdande!

På bilderna ovan kan man se Justin's väska som innehållande Pantene Schampo och Proactiv hudvårdsprodukter.


Postat av Natalia

Selena på omslaget i tidningen ''Sugar''

Intervju

Om vänskap: "När jag var yngre, att vara "bästa vänner" var mycket kommersiellt. Det handlar om bästa vän halsband och ni båda tycker att man måste vara exakt samma. Så småningom inser man, "Åh, jag är min egen person. Jag är annorlunda. Vi har faktiskt ingenting gemensamt. "

Den är för "fin": "Jag brukade vara mycket mer av andra till lags än jag är idag. Men ungefär två år sedan började jag bättre att göra saker och göra val som gör mig glad. Jag känner definitivt som om jag blir starkare. "

Att vara singel: "När oskärpa och töcken av att vara kär går bort får du fokusera på dig själv. När jag har en crush någon, som Jennifer Stone alltid säger, "Njut av illusion så länge den varar, jag ser dig när du kommer tillbaka till den verkliga världen!" och det är så sant! "
Texten är översatt på google translate, inte bästa grammatiken.
Postat av Natalia



Klicka för stor bild


AstroGirl Magazine

Klicka för stor bild



Postat av Natalia

Seventeen Magazine - Fler bilder





Postat av Natalia

Selena i tidningen Gossip (Japan)


Klicka för stor bild Klicka för stor bild


Klicka för stor bild

Postat av Natalia


Selena på omslaget i Trinty Stars

Klicka för stor bild Klicka för stor bild

Postat av Natalia

Selena & Justin ute i Florida









De är så söta tillsammans!
(De är inte tillsammans, de är bara kompisar)

Postat av Natalia

Justin Bieber har på sig Selena's kappa

Haha, gud vad gullig !



Postat av Natalia

Justin Bieber & Selena Gomez Backstage @ Jingle Ball



Postat av Natalia

Ny TwitVid

Haha älskar den ! :P



Postat av Natalia

Nya privata bilder





Postat av Natalia

Selena i Justin's omklädningsrum hela dagen !



Selena Gomez menade att hennes dag på IHOP med Justin Bieber var bara mellan två kompisar, men J-14 har avslöjat vad som hände efter: Efter deras dag på IHOP var Selena och Justin båda planerade att framträda i Philadelphia's radiostation Q102's Jingle Ball. Källor avslöjar till J-14 att när Selena och Justin inte var scenen eller inte pratade med pressen, tillbringade Selena all sin tid i Justin's omklädningsrum.

Postat av Natalia

Wizards Of Waverly Place - Lucky Charmed

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild


Klicka för stor bild


Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Klicka för stor bild

Projekt Prinsessa & WOWP the movie på Kanal 5

Imorgon, 18 december så börjar både Projekt Prinsessa och Magi på Waverly Place the movie på kanal 5 !

09:00 Magi på Waverly Place the movie
10:55 Projekt Prinsessa


LÄS !

Hej !
Förlåt för att jag inte har bloggat.
Natalia har gjort det & tack för det ! :)
Men det var ju därför jag ville ha en som hjälpte till.
för jag har inte så mycket tid till att blogga.
men tack för att ni fortsätter läsa den!
statistiken går upp & ner ;)
Men vi kanske kan göra något extra i med det är snart jul?
typ lägga ut massor av ''personliga bilder'' på selena?
eller kanske ha en tävling?
så fall vad ska man vinna?
ja, ge många förslag ! :D
Det skulle vara kul att ha en tävling för er. :)
- Postat av Sofie

Ny photoshoot







Sjukt fin !
Helt otroligt, hur kan man vara så fin ? :o
Bara älskar bilderna och hon !! <3

Postat av Natalia

Tillbaka i studion

@selenagomez - Back in the studio... Ahh feels good! Changing it up tonight

yyya ;)
blir nog bra saker, som vanligt !! :)



Postat av Natalia

Dagens bild


Ny photoshoot !

Klicka för stor bild

Selena och Justin ute och äter


Jättesöt bild ! :)


Postat av Natalia

Är Selena den nästa Miley Cyrus ?

Enligt en källa så har det kommit fram att Selena blir "nästa" Miley Cyrus.
Dom såg det som en negativ sak , varför inte positivt ?
Mileys framgångar och hon är inte så "dålig/dåliga"  .
Men jag tror nog inte att Selena blir den nästa Miley :)
Dom är nog helt olika !



Postat av Natalia

Dagens outfit




Dagens bild


Shopping med Jennifer

Selena Gomez och Jennifer Stone hade en eftermiddag tillsammans på The Grove på måndag (december 13) i Los Angeles.

"Wizards of Waverly Place co-stars sågs gå omkring utomhus shopping komplex.

Kvällen innan, gick Selena, 18, Hollywood Style Awards med sin mamma Mandy.

Selena tog också lite tid ur sin dag för att skicka till Taylor Swift några B-day önskningar.

"Grattis på födelsedagen @ taylorswift13 !!!!!!!! Jag älskar dig så mycket! Twittrade hon.


Postat av Sofie

''Jag skulle gärna vilja komma till Sverige''

I en intervju tidigare i veckan så fick Selena frågan:
''Vill du komma till Sverige nångång?''

Selena_
- Ja, jag vill gärna komma till Sverige, det är ett av de länderna jag verkligen vill besöka.

Hoppas hon kommer till Sverige! :)<3


Klicka för stor bild

Skrivet av Natalia

Dagens bild


Dagens outfit


Selena på Style Awards Shimmering!

Postat av Sofie

Y100 Jingle Ball 2010

Uppträdandet, sjukt fin är hon! Jag bara älskar outfiten asså! ♥

Backstage

'

Meet and greet

 

Så söt hon är!

Lika som vanligt. :)

 

Skrivet av Sofie


Delägare

Hej !
Det är ju såå dålig update här. :[ Men Natalia ska bli delägare på denna bloggen. (: Så jag hoppas att det blir bättre uppdatering då! Det går väl bra? Jag hoppas det i alla fall.  :)
/ Sofie

Headern är klar !

Headern är klar ! :D
Vad tycker ni om den?
Ska jag vara ärlig blev jag faktiskt rätt så nöjd med den!
Men jag vet faktiskt inte om jag verkligen tycker att den nya designen passar så bra ihop. :/
Men det kanske får vänta ett tag till med den då ;)
det gör väl inget, hoppas jag?

Dagens bild


Selena pratar med BopTV


On air with Ryan Seacrest


Designen kommer snart !

Jag är klar med designen. (:
fast detta var bara en enkel design, så jag ska försöka att gör en mer avancerad senare :D
Men designen kommer upp ikväll eller imorgon. (:

Dagens bild


En till bild har kommit ut !

Ja & denna är inspirerad från skönheten & odjuret. :)
otroligt vacker är hon !

Dagens bild


Ny photoshoot !

Otroligt vacker är hon! De är inspirerade från olika sagor.
Denn första är från snövit.
Denna är från prinsessan på ärten.
Denna är inspirerad från Rödluvan
Och denna sista, är från Askungen.

Design & header

Förlåt, jag lovar ! Jag ska bli bättre med uppdatering. Men i alla fall, en ny header. (:
Snart jul är det ju, så tänkte lite att det kunde bli bra med röd. Tycker inte ni det? Men jag håller också på med en ny design till bloggen, jag är fortfarande inte såå bra på det, men jag försöker så gott jag kan. (:
Men den kommer att komma upp när den är klar då ju, haha ;)