Dagens Outfit


No Update !

Förlåt, förlåt, förlåt ! Har inte haft tid till att blogga. :(
Men ska fråga några om någon vill bli delägare, för det blir MYCKET lättare !
Men det kommer, och imorgon fortsätter jag med hela bloggningen. (:

Dagens bild

(namnet i kanten där nere, är från min förra blogg, bara så ni vet. ;) )

Dagens bild


Selena: ''Mina favorit Wizards minnen''

 

Med den sista säsongen av Magi på Waverly Place närmar sig sitt slut, Selena Gomez reflekterar över några av hennes käraste minnen från den populära Disney Channel showen.

Här är vad den 18-åriga sångerskan och skådespelerskan ville dela med sig till Latina:

Att spendera vanlig tid istället för att filma med sina kollegor: "Vi kom in i replokalen en dag och vi repeterade inte ens. Hela Filmteamet satt i uppsättningen vardagsrummet och pratade i två timmar. Vi hade kaffe, mat, vi skrattade, och vi var alla så bekväm att jag var i min pyjamas! "

Wizards var en fristad: "I den här branschen, jag blir så paranoid. Du går ut på middag och det finns personer som tar bilder av dig och du måste vara försiktig med hur du får ut av en bil ... det känns så konstigt och det är så synd att du måste leva ditt liv så, men [om uppsättning av Wizards] Jag såg mig omkring och tänkte jag, "jag känner verkligen säkra här." Det var min favorit ögonblick. "

På TV inte har en show om en latino familj en gång Wizards slutar: "Det är knäppt. Det är så sorgligt. OK, vi måste komma på det! Det är Crazy Town. "


Dagens bild

Team Delena forever. (:

Lucky Charmed

Selena Gomez går ner på de smutsiga golven i denna nya still bilderna från Wizards of Waverly Place.

I det kommande avsnittet "Lucky Charmed," Harper (Jennifer Stone) övertygar Alex (Gomez) att livet utan magi är inte så illa, men stammen att ta ansvar för sina handlingar istället för att använda magi orsakar en oenighet mellan de två bästa vänner.

Under tiden, efter Jerry (David DeLuise) finner familjen guiden mantel släktklenod i spillror, försöker han få till botten med hur det var förstörd /

"Lucky Charmed" har premiär fredag 10 december @ 08:00 ET / PT på Disney Channel.


Tävling snart

Jag har bestämt  mig för att ha en tävling. :)
Man kommer att få vinna en Selena sak.
Jag berättar mer senare, & jag hoppas många är med och tävlar. :D

Twitter

Selena twittrade nyss. :)

Dagens bild


Shake It up

Shake it up, selenas låt, passar jätte bra till introt av det programmet ! (:
CREDIT TILL SELGOMEZ.WEBBLOGG.SE

''Selena, svåraste saken jag nånsin har gjort.''

Selena Gomez till LATINA på Magi på Waverly Place slut: "Det kommer att bli det svåraste jag någonsin har haft att göra. Det är svårt för mig att säga adjö efter en säsong. Jag grät när säsong tre var över och folk var som, "Vi kommer att vara tillbaka, Selena." Jag är mycket känslig."

Favorit minne med att arbeta på Wizards? "Vi kom in i replokalen en dag och vi inte ens repetera. Hela Filmteamet satt i uppsättningen vardagsrummet och pratade i två timmar. Vi hade kaffe, mat, vi skrattade, och vi var alla så bekväm att jag var i min pyjamas! Jag trodde att det var så sött, eftersom i den här branschen, får jag så paranoid. Du går ut på middag och det finns människor

ta bilder av dig och du måste vara försiktig med hur du får ut av en bil eftersom någon kanske letar. Det känns så konstigt och det är så synd att du måste leva ditt liv på det sättet, men [under inspelningen av Wizards] Jag såg mig omkring och tänkte jag, "jag känner verkligen säkra här." Det var min favorit ögonblick.

.. Jag tänkte att min äldre bror på showen kommer iväg till college och min yngre bror går igenom puberteten, att visa nödvändigtvis kommer inte att ha någonstans att gå efter det." När Wizards slutar det inte blir en enda föreställning om en Latino familj på TV: "Det är knäppt. Det är så sorgligt. OK, vi måste komma på det! Det är Crazy Town. " Hur är Desperate Housewives?


Promo av alex gives up


Ny header igen. (:

Ny header ! (:
Taaaack till http://onlymiley.blogg.se älskar headern ! <3

Dagens bild


Peace Miley

Alla gå in på http://www.peacemiley.blogg.se för om hon får mer än 100 läsare så lottar hon ut en hannah montana skiva. Så alla Miley/ Hannah Montana fans kolla (:

Spelar in ''Off The Chain'' i studio


Mail adress

Ja, okej, jag har glömt att berätta att jag gjorde en mail adress [email protected]
så om ni har frågor och om det är tävlingar så ska ni skicka allt dit!
För då svarar jag så snabbt jag kan.
Och det är alltid kul att få mail. (:
Så skicka hur mycket ni vill !

Selena pratar på spanska


Dagens bild


Dagens outfit


Ny header

Ny header. (:
tack till Moa, http://peacemiley.blogg.se älskar deeen ♥

Spanska versionen av A year without rain


Dagens bild


Tävling snart. :)

Okej, jag är verkligen ledsen för att jag inte uppdaterar så mycket !!!
Men jag går i skolan, har massor av läxor som måste göras och sånt.
Men jag hoppas inte att ni blir sura på mig? :)
Men ska ha en tävling snart, så glöm inte att kolla in då & då. ;)

Selena ignorerar en fråga om Demi

Selena verkar inte alls vilja ha paparzzina runt sig, så känner mig lite så att lägga ut det ändå. :/

Selena på Lopez Tonight

Detta var andra gången Selena var på ''Lopez Tonight''.

Dagens bild


DOL - Vår

Dream out Loud - Vår - Ekologiska kläder

DAGENS OUTFIT


Tävling?

Okej, jag får inte så mycket kommentarer här.
Men jag har kanske tänkt att ha en tävling.
Men så fall vad vill ni att priset ska vara?
Skriv vad ni tycker i en kommentar.
För jag vill ha lite roliga saker till bloggen också ju. (:

WOWP förhandsvisning


Dagens bild


RÖSTA !!!!



Okej, nu har ni chansen ! Rösta på Selena & The Scene för People's Choice Awards, kategori: Favorite Breakout Artist !!! Jag har röstat, gör det varje dag om du är ett Selena fan ! Vi får hålla tummarna för Selena & The Scene ! :)
Rösta här: http://www.peopleschoice.com/pca/

Dagens outfit

Okej, jag  hade tänk att börja med dagens outfit, om det går bra? (: För hade tänk lite att skaffa mer till bloggen, statistiken höjer sig lite varje dag, så då får man kanske börja ha mer till bloggen, inte sant? ;) Men så denna bilden ovan, blev dagens outfit!

DAGENS BILD


Filmar en intervju för ''Extra''


Ramona And Beezus

Nu har Ramona and Beezus kommit ut på film i USA !
I dessa butiker kan du köpa den:

Amazon

Target

Walmart

Itunes

Borders

Fast det finns nog inte svensk text än, för filmen har antingen inte kommit till Sverige än, eller så är det att dom är inte klara med textningen !

Ny header

Headern är äntligen klar !
Vad tycks ? (:
Den blev inte direkt den bästa, men den får vi nöja oss med så länge. (;

Selena pratar om Album, Cheryl Cole och London


Video från Disney Land

Så jag hittade en video i all fall, när hon sjunger Winter Wonderland !
Man kanske inte hör något, men det är ju p.g.a hennes fans skriker ! ;)   

Dagens bild



Winter Wonderland

Selena uppträde vid 2010 Disney Parks Christmas Day Parade i Disney Land, California.
Hon sjöng ''Winter Wonderland'' som jag hoppas på att det kommer en video av så jag kan ladda upp det här på bloggen. :) Men jag bara älskade hennes outfit ! Här nedan kan ni se fotona:


















Selena & Justin höll hand.

Justin Bieber och Selena Gomez sågs skämtade och skrattade åt Menchie's i Encino, Kalifornien, rapporterar People. Deras favorit fryst yoghurt smak är kaksmet. När det var dags att åka, åskådare kupade ett: "Hon tog Justin hand för att dra honom ut ur butiken och de höll händerna som de lämnade. "
Awww, så sött, dom passar bra tillsammans ! :)

Selena blev mobbad

Selena Gomez öppnar sig om sin förflutna kamp med mobbare nyligen i en intervju med New York Post.

Den 18-åriga sångerskan och skådespelerskan avslöjade att hon hånades i högstadiet av klasskamrater på grund av hennes arbete.

"Jag var alltid hackad på i skolan. De gjorde narr av för att vara i [Nöje], " Selena delade, och tillade att Hemundervisning hjälpte men hon är fortfarande mobbad idag.

"Jag får kritik av vuxna som säger hemska saker om mig på internet, saker som påverkar mig att jag försöker att inte läsa, sade hon.

För att hantera de omfattande mobbningen problemet, Magi på Waverly Place's nya säsongen, som drar igång den 12 november, kommer att innehålla ett avsnitt där Max (Jake T. Austin) finner sig själv knuffas runt i skolan.

Kolla in mer av Selena's NYP intervju här.


Nytt WOWP INTRO


Dagens bild


Sick of you

När hon spelar in sick of you till a year without rain. :)

DAGENS BILD


CNN Heroes Behind The Scenes


Photoshoot

Ny photoshoot bild !

DAGENS BILD


Inget

Jag hittar verkligen inget nytt om Selena, jag tycker det är ur dåligt !
Något borde det ju komma.
Men men, jag lovar att uppdatera så fort det kommer något !

Dagens bild


Inget nytt

Det har faktiskt inte kommit så mycket nytt sen den 29 Oktober. Jag tycker det är lite konstigt för att det brukar ju komma nya grejer varje dag. Men så fort det kommer något nytt så uppdaterar jag bloggen. :)