Taylor Swift pratade om hur Selena är en syster för henne

Taylor Swift har visat att Selena Gomez är som hennes "lillasyster".
Sångaren förklarade att hon är lyckligt lottad som har vänner som hon kan lita på.

Hon sade: "I min vänkrets har jag Emma Stone, Selena Gomez -Hon är som min lillasyster - Hayley Williams och min bästa vän Abigail från gymnasiet.''

"Vi har alla galna scheman men vi gör vår tid tillsammans räknaoch skratta och ha lustiga middagar. Det är trevligt att ha folk som jag anser trovärdiga, goda vänner."

Den 21-årige tillade också att hon alltid är öppen och ärlig medsina vänner om vad hon går igenom.

"Jag ger bara alla runt omkring mig en chans att förstå vad jag går igenom. Jag säger till mina vänner allt jag känner och de kanrelatera till alla situationer jag varit i.''

"Vi kanske inte har levt exakt samma liv, men alla har dagar när man är trött eller frustrerad."

OBS !
Vi har sett på många bloggar att dom har kopierat mycket från oss, självklart får dom det.
Men ibland har vi skrivit texterna själva och slösat mycket tid på det och så läser man det på en
annan blogg.
När ni kopierar saker från oss, skriv gärna till källa !
tack.

kommentarer:

KOMMENTERA HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg info?

E-postadress: (visas bara för mig!)

Hemsida/blogg:

Din kommentar: